Intrebari Frecvente

Aflati mai jos raspunsul la cele mai frecvente intrebari legate de serviciile noastre de mutari mobila .

Deoarece fiecare mutare are particularitatile ei, nu va putem oferi o lista de preturi pe care sa o consultati.

De aceea este nevoie sa ne comunicati telefonic , pe email sau prin intermediul aplicatiei de pe site, detalii despre obiectele pe care trebuie sa le mutati, adresa de plecare si de sosire , precum si servicii de care aveti nevoie ( transport, manipulare la incarcare si descarcare, demontare si remontare pentru piesele mari de mobilier, impachetare si despachetare pentru mobila si bagaje, s.a.) .

Dupa ce ne furnizati aceste informatii , le vom analiza si va putem face o oferta de pret pentru mutarea dumneavoastra.

Pentru mutarile locale, in Bucuresti, plata serviciilor se face cash la terminarea mutarii daca mutarea este efectuata intr-o zi.

Pentru mutarile locale la care se doreste plata prin transfer bancar, plata se face in avans .

Plata mutarilor in afara localitatii, pentru distante mai mari de 100 km pe sens,  se face cash in doua etape, jumatate la incarcare si jumatate la descarcare.

Daca se doreste plata prin transfer bancar, plata se face in avans . 

Da. Asiguram gratuit protectia mobilierului in timpul transportului cu paturi de bumbac, sau daca este nevoie la solicitarea dumneavoastra putem impacheta mobila sau obiectele pe care doriti sa le mutati in folie cu bule sau folie strech .

Da. Asiguram cutii de carton , saci de rafie , folie cu bule si folie strech pentru a impacheta bunurile dumneavoastra .

Acestea va pot fi furnizate in avans pentru a impacheta dumneavoastra sau putem veni cu ele in ziua mutari sa impachetam noi bunurile dumneavoastra.

Da. Dispunem de tamplari calificati, cu esperienta si scule profesionale pentru a demonta si remonta in siguranta orice tip de mobilier .

Da. Montam mobilier nou de la orice producator sau magazin de mobila precum IKEA, KIKA, Dedeman, Tamos , s.a

Nu. Din pacate nu va putem ajuta sa mutati animalele de companie sau custile acestora in special pentru caini si pisici.

Nu. Firma noastra nu dispune de personal calificat pentru a deconecta aragazul sau masina de spalat de la retea .

De aceea, daca doriti sa mutam noi aceste electrocasnice ele trebuiesc deconectate inainte de venirea echipei de mutare .

Nu. Nu dispunem de personal calificat pentru lucrari electrice precum deconectare lustre , aplice sau alte echipamente electrice care necesita interventia unui personal calificat .

Nu va pute ajuta sa urcati obiecte pe exteriorul cladirii deoarece nu dispunem de lift exterior sau alte echipamente pentru astfel de operatiuni.

Deoarece vrem sa va oferim cea mai buna experienta cu serviciul nostru de mutari, pe aceasta pagina veti gasi raspunsul la cele mai frecvente intrebari legate de serviciile noastre.

Daca nu gasiti raspunsul cautat pe aceasta pagina, ne puteti contacta pentru mai multe informatii la 0722 614 852 sau ne puteti trimite un mesaj pe email folosind formularul de pe pagina de contact.

Raspundem rapid la solicitarea dumneavoastra.

Scroll to Top